Witajcie!

Witam wszystkich i każdego z osobna! Nazywam się Michał, a Wy znajdujecie się na moim blogu, Świat MMORPG i Fantasy. Nie dawno coś mnie tknęło, poczułem, że chciałbym robić coś związanego z moim hobby – z grami komputerowymi, oraz fantastyką. W ten sposób znalazłem się tutaj.

Chcę umieszczać tu moje wrażenia i recenzje dotyczące gier, filmów bądź książek. Dlaczego? Otóż często spotykam się z pytaniami: Jaką grę mi polecacie, podobała my się gra X, ale nie podobała mi się gra Y, w grach nie lubię tego, ale moja gra MUSI mieć tamto. Recenzje i opisy gier, które będę tu umieszczał, będą zawierały właśnie takie wskazówki, plusy i minusy, oraz moje wrażenia. To samo z książkami czy filmami. Żadna z recenzja nie będzie wyjawiała fabuły; będzie ukazywała jedynie mały jej zarys, aby czytający mógł stwierdzić czy ta książka/film/gra jest dla niego.

Co poza tym? Informacje na temat nadchodzących nowości, dajmy na to, trzeciej części najbardziej utytułowanego, polskiego RPG – Wiedźmina. Od czasu do czasu mogą też pojawić się tu mini-felietony na różne tematy, ale zazwyczaj nie odbiegające za daleko od tematu przewodniego, jakim jest fantastyka.

Na tym kończy się wstęp i zapowiedź, jeśli zainteresowałem Cię choć trochę, to zapraszam do śledzenia mojego bloga, posty będą pojawiać się mniej więcej co dzień, dwa. Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój pomysł, liczę na to, że jeszcze nie raz coś tu przeczytacie, że będę w stanie wam pomóc, a przede wszystkim, że moje wpisy będą się Wam podobać.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Leave a comment